„Branding, inovare, finanțare și politici pentru managementul destinației turistice”, workshop dedicat studenților Facultății de Economie și Drept

Facultatea de Economie și Drept, din cadrul Universității de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș, prin Departamentul ED1 – Științe Economice, organizează marți, 24 mai 2022, ora 17.00, în sala A208 (sala Bosch), str. N. Iorga nr. 1, workshopul „Branding, inovare, finanțare și politici pentru managementul destinației turistice ”, avându-l ca invitat pe drd. Andrei COCA, consultant elaborare proiecte europene, director executiv al Asociației RoMontana, cu expertiză în formularea de politici, strategii și finanțări pentru IMM-uri și o vastă experiență în ONG, echipe de cercetare și societatea civilă.

Evenimentul dedicat studenților programului de studiu de licență Economia comerțului, turismului și serviciilor (ECTS), precum și masteranzilor din cadrul programului Administrarea Afacerilor în Comerț, Turism și alte Servicii (AACTS), are drept scop formarea unei viziuni integrate pentru dezvoltarea destinațiilor de turism.

Desfășurat în cadrul disciplinelor „Branding în turism” și „Megatendințe și inovații în turism” (master AACTS, I),  workshopul aduce în dezbatere teme de interes în domeniul profesional pentru care se pregătesc studenții și masteranzii din cadrul celor două programe de studii:

  • Branding la nivelul destinațiilor turistice – efecte și exemple de bună practică
  • OMD – Ce urmează pentru România?
  • Inovarea – element transversal pentru sustenabilitate în turism
  • Fonduri europene pentru dezvoltarea destinațiilor turistice – ce știm și cum ne pregătim?

Coordonatorul evenimentului: prof. univ. dr. habil. Manuela Rozalia GABOR – responsabil Domeniul de studii Administrarea afacerilor și program de studii de masterat Administrarea Afacerilor în Comerț, Turism și alte Servicii.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Follow by Email
Facebook
YouTube
Instagram